Thursday, January 13, 2011

THANKS FOR THE GIFT

Selasa lepas, 4 Januari 2011 saya telah diajak oleh "DIA" untuk berjalan2 ke MID VALLEY. Awwww ! Happy lah keluar dengan dia. Die pickup saya dekat Damansara , rumah abg saya . Time tuh saya dah lambat kot nak pergi kelas , die pulak datang dalam kol 9 lebih . Then , terus shootlah pergi ke Bukit Jalil , dengan jalan jem nye . Aduh ! Payah betul kalau kelas pagi2 buta ni . Time tuh lah pulak orang nak pergi keje . Bosam sunggoh ! Pagi2 lagi aku dah moody . Tak tahulah kenapa . Ada something wrong yang tak kena depan mata aku . HAHA :D . *Just forget it je lah kan* . Tak payah lah nak tangkap emo sangat. Sampai dekat BJ , tengok2 tak ada kelas , babih ! Cancellation class pulak time tuh. Bukan nak inform awal2 cakap tak ada kelas . Bengong! =.= Pissed Off lah . Tak ada kelas , aku g settelkan enrollment aku , ceyt ! Salah buat lagi , terpaksalah buat yang baru . Bedol betol lah . Banyak songeh pulak lah ADMISSION OFFICE ni. Dah siap2 semua , g lah buat apa yang patut , that time lah die ajak aku pergi MID VALLEY jalan2. Mula2 aku tak nak lah sebab aku fikir , die mesti penat. Esok nye pulak die nak keje lagi dekat Sunway , confirm2 die kena bangun awal kan ? Tapi last2 tuh aku keluar jugaklah dengan die , tak nak bagi die HAMPA lah kataku . HAHA :) . Dalam pukul 3 macam tuh die amek aku dekat rumah CHERAS , cause , die hantar aku dekat situh sebab die nak balik rumah nak tukar baju . Die sampai2 , OTW to MID VALLEY . Berjalan lah , konon2 nye nak tengok movie ! Tapi tak tengok pun . Sebab sume movie die mcm membosankan. Perut dah berkeroncong , apa lagi kalau dah dengan die , confirm2 akan masuk PIZZA @ MCD @ KFC . Tuh jelah tempat die . Tak lain dan tak bukan . Makanlah dekat MCD . Lepas tuh , g lah jalan2 . Masuk lah kedai baju ni . Tibe2 lak die pilih 1 baju BERWARNA MERAH ! Awwww . Cantik jie . Die suruh aku try , tengok ok terus die amek bayar . Thanks bie . Cantik baju yang bie pilihkan tuh . Just nak bagi tahu , baby happy kua dengan bie. Thanks alot sayang ! I will remembered the great moment we've been together . HAHA :) ILOVEYOU ♥


HIS GIFTED TO ME :)

2 comments: