Tuesday, January 18, 2011

ARGHHHH!!

yang teramat berduka cita ! :'( . Sedih aku . Ini ke balasan atas jagaan perasaan orang ? Ini ke yang patut aku dapat ? Selama ini dah banyak perasaan orang yang aku jaga . Tapi pernah ke dorang semua jaga perasaan aku macam aku jaga perasaan dorang ? Aku tak tahu lah , ini ke yang patut aku dapat ! Semua orang tahu bercakap je , tapi tak pernah buat pun kan ? Selama ini hati aku sakit macam mana sekalipun , tak pernah orang amek kisah . Tak pernah pun orang bertanya . Macam itu ke ? Sebab nak jaga perasaan orang lain , biarlah hati sendiri yang sakit . Aku tak kisah hati aku sakit sekalipun asalkan orang itu happy , tak tersinggung ! Dah cukup bagi aku . Tapi kebaikan yang dihulurkan , langsung tidak dipandang . 10x kebaikan yang dilakukan tidak pernah diperkatakan , tapi bila 1x keburukan yang dilakukan , itulah yang diperkatakan sepanjang hayat ! MENGUNGKIT ! Yes , itu yang buat aku terasa . Tapi sampai bila aku harus tunduk dengan karenah orang semua ? Walaupun kadang kadang aku terasa dengan sikpa dorang , tapi sikit pun aku tak pernah nak perkatakan ! Sebab aku tak nak dorang tersinggung bila aku cakap macam itu . Tapi bila dah kelama-lamaan . Naik lemaklah pula kan ? Dah puas aku berlembut dengan orang , tapi orang still lagi layan aku macam HANJING ! Terima kasih kepada sesiapa yang pernah pijak kepala aku , kepada sesiapa yang pernah maki aku , kepada sesiapa yang membenci aku ! Hanya ucapan terima kasih yang dapat aku ucapkan buat kalian . Mungkin kalian tidak pernah merasakannya . Hari kalian semua akan tiba ! Bukan niat aku nak balas dendam , tak pernah terlintas . Mungkin kalian yang akan terkena dengan orang lain ke ! Baru time tuh kalian akan merasakannya ok ? SYABAS buat kalian yang pernah menyinggung perasaan aku , menyakitkan hati aku tanpa kalian sedari . 

No comments:

Post a Comment