Monday, February 21, 2011

DIMANAKAH ?





Dulu keliling saya penuh dengan kawan . Ramai org jadi kawan saya. Tapi sekarang ? Semuanya dah pergi . Lepas sorang , sorang pulak yang pergi daripada hidup saya . Tak apalah . Nak buat macam manakan . Mungkin dah nasib . Its gonna be fine with me . I not that I can't be a good friend to them . So , better I kept it silent and tak make a friend dengan korang semua dah .

Awk , yang memang "BOOM" giler . HEHE . Sorrylah sbb saya tak dapat nak balas msj awk . Bkn saya tak nak bls , tapi saya nak bagitau yang saya dah tak pakai number itu dah . Number itu pun mama yang guna sekarang . So , kalau awk mesej pun  , mesti mama akan buat bodoh je .

Sorry kepada kawan2 saya semua , saya tak dapat untuk menjadi kawan awk semua sbb saya tahu saya ini dah banyak menyusakan hidup korang & tak mungkin lagi saya akan carik korang semua . Its maybe . Awk , saya sayang dekat awk & saya rindu sgt2 dekat awk . Daripada saya menyampah dengan awk , akhirnya awk lah org yg paling dekat dengan saya . You left a footprint in my heart .

Insyallah kalau ada jodoh , mungkin kita akan bertemu jugak kan ? Saya tak pernah lupakan awk "M" . Awk lah kawan yang paling cool . Iloveyou ever &ever lah . Awk lah kawan saya dunia & akhirat . Terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya dikala susah & senang . Saya hargai PERSAHABATAN kita ni . I always remembered our memories :)


AWK , SAYA RINDUKAN AWK ! 

No comments:

Post a Comment